torsdag 26. februar 2009

Min kjære undulat

Har forstått det no. At Hugo skal leve og bu her hos oss, sjølv om eg har høyrt at det er nokre fuglar der ute som ikkje er heilt einige i det. Sterke krefter jobber med at han skal kome i den heimen han var tiltenkt, men besta har nok forstått teikninga og resignert.

Han oppfører seg som den herremannen han er, gjer ikkje ei fluge fortred, trur eg i alle fall. Ikkje rotar han mykje og ikkje syng han meir enn at han er til selskap.

undulat 2

Det merkelege er at i dag , då eg hadde besøk av sebastian, så kvitra han meir enn han brukar å gjere. Kanskje han har forstått at om han bråker mykje under besøk, så vil ikkje Sebasian ha han? For det var nettopp det som skjedde. Guten meinte at det var eit fole til bråk på Hugo og det måtte vel finast ei løysing for å få han still....

Så sit eg her då....med ein fugl som kan verte 8-10 år gamal. Dokke der ute som jobbar med saka, eg veit at dokke er der. Har dokke også resignert?

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar